piątek, 8 stycznia 2016

szkolenie psów - nowy pies w domu - szczeniaki

Gdy masz szczeniaka w domu - co robić? jak tresura psa powinna przebiegać?


pierwsza noc za nami.....cała noc maluch płakał.....domyślaliśmy się, że tak może być....mam jednak pytanie, czy na początku pozwolić mu spać z nami/naszej sypialni, czy mimo, że płacze zostawić go w swoim legowisku?wstawać do niego jak płacze czy nie reagować?.......i jeszcze jedno, wymyśliliśmy za radą"hodowców" żeby w czasie naszej nieobecności i w nocy wkładać go z całym legowiskiem, zabawkami, wodą do łóżeczka turystycznego, żeby był bezpieczny, żeby nie chodził po dużej powierznii mieszkania i gdzieś się nie "zaklinował"....to dobry pomysł z tym łóżeczkiem?z góry dziekuję za wszystkie rady
Wiem o czym mowa... z mężem postanowiliśmy, że pies nie będzie spał w łóżko ale jak pierwszej nocy płakała to zrobiło nam się jej szkoda i miała z nami spać max 2 dni a wyszło troszkę inaczej .. śpi do dnia dzisiejszego i nawet nie myśli o spaniu w kojcu.nasza też czasami ucieka na pogodę jak jest ciepło ale oczywiście leży przy samym łóżku

Tresura i szkolenie psa - maltańczyk

Od początku powinna spać u siebie, dać jakąś maskotkę. Można psiaka pogłaskać i uspokoić, psiaki szybko się przyzwyczajają. Ograniczenie przestrzeni jest bardzo dobre, wystarczy jeden pokój, pomoże to również w nauce siusiania a dodatkowo zwiększy bezpieczeństwo. dokładnie nasz milusi tez spal z nami od początku bo tez popłakiwał i głaskanie czy miłe słowa uspakajały go, z czasem sam wybierze sobie miejsce do spania i nie powiedziane wacle że to będzie łozko to bardzo inteligentne pieski - tu przeczytaj: szkolenie psów, że to mądry pies i szkolenie szybko przebiegnie.

Wychowanie psa szczeniaka

właśnie w przetrzenii gdzie przez dzień urzędujemy nie ma jak ograniczyć mniejszego terytorium bo nie mamy tam nigdzie drzwi, a nie chcemy go zamykać ma drugim końcu mieszkania (taki nasz wybór apropo szkolenia psa), chcemy żeby miał swoje legowisko i miski i swój kącik w sferze "salonowej"......stąd pomysł z łóżeczkiem....my nie chcemy z nim spac bo jest bardzo malutki więc boimy się o jego bezpieczeństwo, tym bardziej ze śpi z nami małe dziecko.Jesli nie chcesz by spal z Wami od poczatku musisz byc konsekwentna i nie brac go do siebie.Bedzie Ci trudno ale powinien szybko sie przyzwyczaic. Mój Fifi przez pierwsze dwie noce piszczał 2x po godzinie, poczytałam, że szkolenie psów tak może przebiegać i nie reagowaliśmy szybko się przyzwyczaił że ma swoje miejsce.Mam go już 6 tyg.i gdy jest śpiący idzie do siebie.

Tresura psa w domu

My dla naszego Milana mamy takie coś. Jest to kojec. Bardzo funkcjonalny. - wykorzystuje się to jako element tresury psa - tresura psa. Po złożeniu mieści się w plecaku. Maluch na początku piszczał, wstawałam do niego, bo było mi go żal. Teraz jest już trochę lepiej. Zostawiam mu na noc zabawki, tylko lateksowe i jakieś węzły. Moja Niunia od pierwszego dnia śpi z nami i nie wyobrażam sobie inaczej , co do zostawia nią pieska samego, ja wolałam zaprowadzić do kogos pod opiekę aniżeli zostawić ja samą , zawału bym dostała myśląc że moje maleństwo same w domu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz