piątek, 3 lipca 2015

czy kupować drugiego psa? oto jest pytanie?

  • Jesli stac Cie na zakup drugiego psa, jego utrzymanie- mowa o weterynarzu to osobiscie dokonalbym zakupu. W nl faktycznie dziwni wlasciciele...
  • Jeśli chodzi o wydatki to z tym nie będzie problemu za jakieś pół roku. Widzę ile wydaję na Popcie i nie są to zawrotne sumy. Bardziej mnie martwi logistyka na trasie Holandia-Polska. Gdyby nie to to już dawno bym podjęła decyzję.
  • Jesli bedziesz jezdzila busem to nie problem, a w samolocie mysle, ze tez mozna wziasc 2psiaki. Niewiem czy mozna je spakowac w jeden transporter
  • Chyba Pani Poppcię w dzieciństwie za bardzo zsocjalizowałam z innymi psiakami Emotikon tongue Dobrze,że zastanawia się Pani tylko nad drugim psem. Część nabywców moich szczeniąt mówi, że tak reagują jeszcze na dzieci .Wtedy byłby wiekszy problem. Na poważnie, to ostatnio naprawdę sporo ludzi decyduje się na drugiego psa. Pani jest w tej komfortowej sytuacji, że Poppi też z tego byłaby zadowolona.
  • Oj chyba faktycznie za bardzo Emotikon grin to co się działo jak byłam w Polsce to istne szaleństwo. Latała, szalała i zaczepiała ale i Misiek był prze szczęśliwy z tego powodu. Dzieci też lubi ale do tanga trzeba dwojga także będzie musiała poczekać Emotikon smile Ja rozważam decyzję nie z powodu mojej chęci posiadania drugiego psiaka co bardziej właśnie chodzi mi o Popcię bo mi jej zwyczajnie szkoda jak tak sama ze mną siedzi a na spacerkach właściciele nie dają się pobawić psiakom Emotikon frown
  • samolot to nie problem Emotikon smile Można z dwójką latać Emotikon smile I rzeczywiście, moim było dużo raźniej jak były we dwójkę, potem trójkę, czwórkę Emotikon grin Maltańczyki kochają towarzystwo innych maltańczyków
  • My podrozowalismy z psem autem, ale to też zależy. , gdzie mieszkasz w Polsce. Pies prawie cały czas spał. A na zakup zdecydowałabym się w Holandii i troszkę dziwię się, że masz problem w kontaktach z innymi psami nl. Mieszkałam tam długo I wręcz było odwrotnie- ludzie lepiej nastawieni do zwierząt, często mój bawił się z innymi psiakami z okolicy.    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz