czwartek, 25 czerwca 2015

kastracja farmakologiczna psa

Kochani dzis weterynarz na wizycie zaproponował mi zamiast kastracji dać pieskowi czip pod skórę ... Może już jakiś wasz piesek ma to i jak po tym się zachowuje ? ... Jestem ciekawa opini bo podobno jest to dużo lepsze i nie trzeba żadnego zabiegu wykonywać podaję się to gdzieś przy łopatce tak jak zwykły czip i ma to działać rok ...
  • Kastracja chemiczna jest stworzona głównie po to, by zobaczyć jak po kastracji zachowuje się pies, lub dla reproduktorów w hodowlach które muszą mieć przerwę. Jest za droga, by co roku ją powtarzać... Zabieg i po sprawie, chyba że pies może źle zareagować na narkozę i jest realne niebezpieczeństwo.
  • Chemiczna powoduje ze pies jest bezplodny ale jak z popędem i samczymi zachowaniami to nie wiem
  • Aś - chemiczna działa tak samo jak tradycyjna, ale jest okresowa, droga, i niekoniecznie zdrowa jeśli wciąż się psu hormony wypłukuje
  • Mam Labradora który ma 5 lat wykastrowany został gdy miał 14mies. Nie przytył dalej jest aktywny. Karmę ma wciąż ta samą. Ale przynajmniej teraz nie sika co chwile tylko raz a porządnie i nie skupia się taka wachaniu moczu innych psów co mnie obrzydzało to mlaskanie bleeeee
  • to zależy od psa, każdy pies się zachowuje inaczej, tak jak w przypadku kastracji. znajomi mają psa z implantem, w ich przypadku się sprawdził, pies przestał uciekać za sukami. oni teraz będą kastrowac.
  • Chyba zdecyduję się na tego czipa zobaczę jak to będzie , bo po kastracji dużo słyszałam że pieski tyją trzeba karme zmienić i są takie ospałe mniej życia w nich jest , a mój ma 8 lat a zachowuje się jak szczeniaczek ciągle by się bawił i to jest piękne     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz